Mateřská škola - Przedszkole
Organizace dne v MŠ
- 6:10-8:00 scházení dětí, spontánní a individuální činnosti, pohybové aktivity
- 8:15-9:15 spontánní činnosti, možné dělení na dvě skupiny, pohybové aktivity, komunitní kruh, logopedická pravence,hygiena, svačina
- 9:15-9:45 dělení dětí na dvě skupinky - s českým a s polským jazykem vyučovacím (prostor pro jazykovou výchovu, dokončení výtvarných a pracovních činností, nacvičování programů, činnost dle třídních vzdělávacích plánů
- 9:45-11:15 pobyt venku (pískoviště, poznávání okolí, pohybové aktivity, hry v přírodě, hry na hřišti), náhradní činnosti
- 11:15-12:00 hygiena, oběd
- 12:00-14:00 pohádka, odpolední odpočinek
- 14:00-14:30 vstávání, hygiena, odpolední svačina
- 14:30-16:10 spontánní hry, dokončení činnosti z dopoledne, individuální chvilky (hry dle zájmu dětí, pokračování didakticky cílených činností), individuální činnosti
Den je v MŠ pružně přizpůsobovám potřebám dětí.
Personální zajištění MŠ
Bc. Katarzyna Pustowková - vedoucí učitelka
Andrea Klusová - učitelka
Mgr. Denisa Husarová - učitelka
Barbara Boszczyková, DiS. - učitelka
Jana Cymorková - učitelka MD
Dokumenty MŠ
Školní řád
Poslání mateřské školy
Posláním mateřské školy je rozvíjet samostatné a zdravě sebevědomé dítě cestou přirozené výchovy, položit základy celoživotního vzdělávání všem dětem na základě jejich možností, zájmů a potřeb. Věnovat náležitou péči dětem se specifickými vzdělávacími potřebami. Mateřská škola pracuje podle školního vzdělávacího programu „Poznávám svět kolem sebe“. Zvýšená pozornost je věnována rozvoji hudebních a pohybových schopností dětí. Filozofie naší MŠ Pod stříškou vychází ze snahy přiblížit se životu ve ,,velké rodině‘‘, která žije pod jednou střechou v přátelství, porozumění, komunikaci, vzájemné empatii, spolupráci a pomoci. Poskytuje dětem ochranu, bezpečí, pohodové a radostné prostředí. Také je učí chápat svět, myslet na své zdraví, vede je k svobodnému a samostatnému jednání podle demokratických zásad.
Mateřská škola spolupracuje s rodiči s cílem rozvíjet aktivity a organizovat činnosti ve prospěch dětí a prohloubení sjednocení vzájemného výchovného působení rodiny a MŠ. Rodič má právo být informován o prospívání svého dítěte a jeho individuálních pokrocích v rozvoji a učení. S třídními učitelkami se domlouvá na společném postupu při výchově a vzdělávání svých dětí.