Mateřská škola - Przedszkole
Organizace dne v MŠ
- 6:10-8:00 scházení dětí, spontánní a individuální činnosti, pohybové aktivity
- 8:15-9:15 spontánní činnosti, možné dělení na dvě skupiny, pohybové aktivity, komunitní kruh, logopedická pravence,hygiena, svačina
- 9:15-9:45 dělení dětí na dvě skupinky - s českým a s polským jazykem vyučovacím (prostor pro jazykovou výchovu, dokončení výtvarných a pracovních činností, nacvičování programů, činnost dle třídních vzdělávacích plánů
- 9:45-11:15 pobyt venku (pískoviště, poznávání okolí, pohybové aktivity, hry v přírodě, hry na hřišti), náhradní činnosti
- 11:15-12:00 hygiena, oběd
- 12:00-14:00 pohádka, odpolední odpočinek
- 14:00-14:30 vstávání, hygiena, odpolední svačina
- 14:30-16:10 spontánní hry, dokončení činnosti z dopoledne, individuální chvilky (hry dle zájmu dětí, pokračování didakticky cílených činností), individuální činnosti
Den je v MŠ pružně přizpůsobovám potřebám dětí.
Personální zajištění MŠ
Bc. Katarzyna Pustowková - vedoucí učitelka
Andrea Klusová - učitelka
Mgr. Denisa Husarová - učitelka
Barbara Boszczyková, DiS. - učitelka
Jana Cymorková - učitelka MD
Dokumenty MŠ
Školní řád
Poslání mateřské školy
Posláním mateřské školy je rozvíjet samostatné a zdravě sebevědomé dítě cestou přirozené výchovy, položit základy celoživotního vzdělávání všem dětem na základě jejich možností, zájmů a potřeb. Věnovat náležitou péči dětem se specifickými vzdělávacími potřebami. Mateřská škola pracuje podle školního vzdělávacího programu „Poznávám svět kolem sebe“. Filozofie naší MŠ Pod stříškou vychází ze snahy přiblížit se životu ve ,,velké rodině‘‘, která žije pod jednou střechou v přátelství, porozumění, komunikaci, vzájemné empatii, spolupráci a pomoci. Poskytuje dětem ochranu, bezpečí, pohodové a radostné prostředí. Také je učí chápat svět, myslet na své zdraví, vede je k svobodnému a samostatnému jednání podle demokratických zásad.
Mateřská škola spolupracuje s rodiči s cílem rozvíjet aktivity a organizovat činnosti ve prospěch dětí a prohloubení sjednocení vzájemného výchovného působení rodiny a MŠ. Rodič má právo být informován o prospívání svého dítěte a jeho individuálních pokrocích v rozvoji a učení. S třídními učitelkami se domlouvá na společném postupu při výchově a vzdělávání svých dětí.